Latest Movie :
Home » » Sofazr The Movie- Jiwa Kacau (2012) Full Movie

Sofazr The Movie- Jiwa Kacau (2012) Full Movie

{[['']]}

Sinopsis Sofazr The Movie Jiwa Kacau :

Filem Sofazr The Movie Jiwa Kacau ini adalah filem berunsur komedi yang akan ditayangkan di pawagam pada 27 September 2012. Jangka masa filem ini adalah 1 jam 35 Minit. Pengarah filem Sofazr The Movie Jiwa Kacau ini adalah Tauke Raja Lawak, Isma AF7 dan diterbitkan oleh Nusanbakti Corporation Sdn Bhd.

Filem ini adalah kisah mengenai kumpulan anak muda bernama Sofazr yang menjadi pujaan ramai. Mereka terlalu sibuk dengan pertunjukan pentas sehinggakan mereka mengadu kepada pengurus mereka, Zack (Zul 2by2) yang mereka kepenatan.

Zack membeli ubat tradisional daripada Pak Mastur (Hamdan) dengan harapan dapat mengubati keletihan mereka. Tetapi malangnya Zack tersilap mendengar arahan yang diberikan.

Selepas minum ubat ini, mereka hilang ingatan serta mengganggu ketenteraman awam dan dihantar ke pusat pemulihan. Di sini mereka berjumpa dengan Apong (Saiful Apek), Kudin (Yassin Senario), Remy (Tauke Jambu), Bob (Jepp Sepahtu), AR Badul (Dr Bada), Pak Abu (Hamid Gurkha), Atendan Kulai (Mamat Sepah), Atendan Ilya (Ilya Senario), Wak Herman (Herman Tino) dan ramai lagi.

Trailer Filem Sofazr The Movie Jiwa Kacau :





From Acg-Tube
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Adudu Network - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger