Latest Movie :
Home » » Bohsia: Jangan Pilih Jalan Hitam (2009)

Bohsia: Jangan Pilih Jalan Hitam (2009)

{[['']]}

Sinopsis

Bohsia mengisahkan dua remaja Amy (Salina Saibi) dan Tasya (Nabila Huda) yang tidak mempunyai pendidikan dan latar belakang keluarga yang sempurna. Amy dan Tasya memilih untuk terjebak dalam dunia rempit oleh pengaruh teman lelaki. Muz (Syamsul Yusof) teman lelaki Tasya seorang suka cakap besar dan Acai (Sheheizy Sam) teman lelaki Amy seorang yang pantang dicabar.
Bapa Amy seorang kaki judi sering mengangu kehidupan Amy. Azam (Aaron Aziz) seorang bapa ayam cuba memujuk Amy kembali padanya walaupun sebenarnya ingin menjadikan Amy sebagai pelacurnya. Amy yang mengetahui pekerjaan Azam cuba menjauhkan dirinya pada Azam. Muz terpikat pada Aisyah (Diana Danielle) selepas beberapa bulan berkenalan di dunia siber. Dia membohongi Aisyah mengenai latar belakangnya. Tasya yang berang dengan pengkhinatan dan cercaan Muz, merelakan dirinya ditiduri Acai dan gengnya. Tasya merasakan hidupnya tidak bermakna, membunuh diri.
Muz yang berang dengan tindakan Acai dan rakan -rakannya meniduri Tasya, bertindak menyerang mereka. Pergaduhan yang besar berlaku dan diakhiri dengan Muz ditangkap polis manakala Acai dibelasah teruk separuh mati.
Azam kecewa tidak dapat memujuk Amy bertindak menculik dan melacurkan Amy secara paksa. Amy melarikan diri dari Azam dan cuba berlindung dengan bapanya Salleh (Nasir Bilal Khan). Salleh yang sedang mabuk bertindak merogol Amy. Dalam pergelutan, Amy telah bertindak menikam bapanya.






Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Adudu Network - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger