Latest Movie :
Home » » Nur Kasih The Movie (2011) Full Movie

Nur Kasih The Movie (2011) Full Movie

{[['']]}


Sinopsis

BERKISAR mengenai Adam dan Aidil, dua jasad dari darah yang sama menyimpang jauh dari segi perwatakan. Aidil anak muda penuh pegangan agama manakala Adam penuh dengan jiwa memberontak. Dalam memenuhi wasiat terakhir ayah tercinta, Adam dan Nur Amina dinikahkan dengan penuh meriah tanpa terlihat kesengsaraan yang dilalui Aidil yang dalam diam mencintai Nur Amina sepenuh hati.

Enam tahun berlalu, Aidil, Adam dan Nur berada di persimpangan kemuncak kehidupan mereka. Aidil kehilangan isteri tercinta, Aliya menyebabkan dia membesarkan dua anak comelnya Ilyas dan Maryam secara sendirian.

Adam dan Nur pula walau bahagia tapi dalam diam bergelut dengan rontaan apabila masih gagal menimang cahaya mata. Untuk mengisi ruang kosong di hati, mereka menjadi sukarelawan di Pusat Perlindungan Kanak-Kanak Terbiar. Adam juga punya kesinambungan hitam dari kejadian letupan di Mumbai.

Semua harapan kini bersinar bila Nur disahkan berbadan dua. Namun bencana tidak diundang menimpa dan memisah dua hati ini sekali lagi. Di sinilah konflik Nur Kasih the Movie bermula.






Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Adudu Network - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger